Program : Luni – Marți : închis - Miercuri – Duminică: 9:00 – 17:00 - Casa de Bilete se închide la: 16:15

 
 

Program : Luni – Marți : închis - Miercuri – Duminică: 9:00 – 17:00 - Casa de Bilete se închide la: 16:15

 
 

Muzeul Național de Istorie a României organizează concursul pentru ocuparea a patru posturi

  • 23/01/2015
  • Timp citire: 7 Min

– 1 post de ȘEF SERVICIU gradul II – pentru Serviciul Tehnico-Administrativ
– 1 post de CONSERVATOR treapta II – Compartimentul de Conservare a Patrimoniului din cadrul Secției Patrimoniu
– 3 posturi de CONSERVATOR treapta II-pentru Secția Muzeul Național Filatelic

Concursul se organizează  în conformitate cu H.G.nr.1027/2014 pentru  modificarea și completarea   Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale  imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin H.G.nr.286/2011*

 

Condiții generale de participare la concurs pentru ocuparea postului de: SEF SERVICIU gradul II – pentru Serviciul Tehnico-Administrativ și pentru ocuparea posturilor de Conservator treapta II –Secția Patrimoniu si Secția Muzeul Național Filatelic

a) să aibă cetățenie română, cetațenie a altor state member ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunostințe în limba româna scris și vorbit;
c) să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale ;
d) să aibă capacitate deplină de exercitiu;
e) sa aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează atestat pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) să îndeplinească condițiile de studii și,după caz de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) să nu fi fost condamnat definitiv pentru savârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice de participare la concurs pentru ocuparea postului de: ȘEF SERVICIU gradul II – pentru Serviciul Tehnico-Administrativ

1. Studii de specialitate: studii universitare de licență și studii universitare de masterat în domeniul științelor inginerești
2. Perfecţionări (specializări) : perfecționare în domeniul științelor inginerești
3. Vechimea în muncă/specialitate necesară: experiență de minimum 5 ani în domeniul științelor inginerești
4. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Sisteme de operare; Microsoft Word; Microsoft Excel; Microsoft Power Point; Internet
5. Limbi străine: nivel mediu pentru o limba de circulație internațională
6. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitatea de a lua decizii și de a evalua impactul acestora; exercitarea controlului decizional; capacitate managerială
7. Cerinţe specifice : delegări, disponibilitate pentru lucru în program
prelungit în anumite condiţii

 

BIBLIOGRAFIE – Șef Serviciul gradul II – pentru Serviciul Tehnico – Administrativ

-Legea 64/2008 privind funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor sub presiune, a instalațiilor de ridicat și a aparatelor consumatoare de combustibil
-Legea 10/1995 privind calitatea în construcții
-HG -498/2001- pentru actualizarea limitelor amenzilor contravenționale + Legea 58/2002 + Legea 123/2007
-Prescripții tehnice conform Legii 64/2008 și ISCIR
-PTR 2 – 2010 – privind ascensoarele
– PTC 9 – 2010 – privind centralele termice
-Ordinul 382/1996-Legea protecției muncii
-Ordinul 163/2007- Norme generale de aparare împotriva incendiilor
-Ordin al viceprim – ministrului, ministrul finanțelor publice, privind modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr.946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial, cuprinzând standardele de control intern/managerial la entitățile publice și pentru dezvoltarea sistemelor de control intern/managerial

 

Condiții specifice de participare la concurs pentru ocuparea posturilor de Conservator treapta II – pentru Secția Patrimoniu si Secția Muzeul Național Filatelic

1.Studii de specialitate: studii medii
2. Perfecţionări (specializări): certificat de absolvire pentru ocupația –“Conservator bunuri culturale “
3. Vechimea în muncă/specialitate necesară: între 6 luni și 3 ani
4. Cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu
5.Cunoașterea unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj
6. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: lucru în echipă, capacitate de adaptare la activități diverse impuse de specificul muzeului
7. Cerinţe specifice: cunoașterea și aplicarea normelor de conservare, cunoașterea și utilizarea aparaturii și instrumentelor de masură folosite în activitatea de conservare a bunurilor culturale

 

BIBLIOGRAFIE – Conservator treapta II – Secția Patrimoniu și Secția Muzeul Filatelic

– Moldoveanu Aurel “Conservarea preventivă a bunurilor culturale”, București, 1999
– MNIR , “Cercetări de conservare restaurare”,vol. I, II, III
– Normele de conservare și restaurare a bunurilor culturale mobile clasate, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.58/23.01.2004
– Legea nr.182/25.10.2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil, republicată în Monitorul Oficial al Romaniei, nr.828/09.11.2008

 

Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
-cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instuției publice;
-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea potrivit legii;
-copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică
-copia carnetului de muncă, sau dupa caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă;
-cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
-candidatul admis la selecția dosarelor care a depus o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel târziu până la data desfășurării primei probe a concursului;
-adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate (adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății);
-curriculum vitae;

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 

Concursul pentru ocuparea posturilor de: ȘEF SERVICIU gradul II – pentru Serviciul Tehnico-Administrativ și CONSERVATOR treapata II, pentru Secția Patrimoniu si Secția Muzeul Național Filatelic, constă într-o probă scrisă și interviu și se organizează la sediul Muzeului National de Istorie a României din București, Calea Victoriei nr.12, sector 3, după cum urmează:

a) 23.01.2015, aducerea la cunoștința publică a condițiilor de participare la concurs și a bibliografiei
b) 05.02.2015, ora 15.30, data limită pentru depunerea dosarelor de concurs
c) 06.02.2015, selecția dosarelor de concurs
d) 06.02.2015, afișarea rezultatelor selecției dosarelor
e) 09.02.2015, ora 15,30- data limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor
f) 10.02.2015, souționarea contestațiilor
g) 13.02.2015, ora 11,00-proba scrisă
h) 13.02.2015, afișarea rezultatelor probei scrise
î) 16.02.2015, ora 15,30, data limită pentru depunerea contestațiilor privind proba scrisă
i) 17.02.2015, soluționarea contestațiilor
j) 18.02.2015, ora 11,00-interviu
k) 18.02.2015, afisarea rezulatatelor la interviu
l) 19.02.2015, ora 15,30-data limită pentru depunerea contestațiilor
m) 20.02.2015, soluționarea contestațiilor si afișarea rezultatelor finale

Dosarele de concurs se pot depune până la data de 05.02.2015, ora 15.30, la sediul Muzeului Național de Istorie a României, Compartimentul Resurse Umane și Salarizare.
Persoane de contact: Chiriță Nicoleta / Radu Daniela – Compartiment Resurse Umane și Salarizare, telefon 021.315.82.07. /interior 1154.

*Compartimentul Resurse Umane si Salarizarea nu a modificat  noua HG (1027/2014) care modifica HG.286/2011,Regulamentul -cadru privind ocuparea unui post vacant sau temporar vacant.

Program vizitare

Luni – Marți : închis
Miercuri – Duminică: 09.00 – 17.00
Casa de bilete se închide la: 16:15

Adresa

Calea Victoriei 12, Sector 3, București 030026, România

Vă invităm să vizitați cele trei mari expoziții permanente – Tezaurul Istoric, Copia Columnei lui Traian și Lapidarium – precum și o serie de expoziții temporare.